تکنیک های سئو برای یوتیوب

راهنمای جامع سئوی یوتیوب: افزایش بازدید و تعاملات

این وبلاگ توسط یواست، سازنده یکی از معروف‌ترین پلاگین‌های وردپرسی سئو به‌روز می‌‌شود. اگر تازه‌کار هستید وبلاگ‌های یواست را درباره عنوان‌ مطالب و توضیحات متا بخوانید. همین دو مورد ساده کلید موفقیت شما برای کسب رتبه برتر در جست‌وجوی گوگل است. Search Engine Journal یک جایگزین کاربر محور برای Search Engine Roundtable است و گزارش‌های جامعی درباره جدیدترین به‌روزرسانی‌های گوگل و روندهای بازاریابی ارائه می‌دهد. برای محاسبۀ هر کلیک از سمت مخاطبان، روی لینک‌های تبلیغاتی‌تان، سرعت بارگذاری صفحات فرود و دیگر پیج‌های وب‌سایت، نقشی تعیین‌کننده دارد. با سریع‌تر لود شدن صفحات، مشتری هم‌چنان به فهمیدن بیشتر دربارۀ محتوای لینک شما، علاقمند است.

استفاده از تکنیک‌های سئو در یوتیوب نه تنها به افزایش دیدپذیری و تعاملات کمک می‌کند بلکه می‌تواند به جذب مشترکین جدید و افزایش درآمد نیز منجر شود. یوتیوب به عنوان یکی از بزرگترین پلتفرم‌های اشتراک‌گذاری ویدئو در جهان، هر روز توسط میلیون‌ها کاربر بازدید می‌شود. بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO) در یوتیوب، اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا می‌تواند به افزایش بازدید، تعاملات و در نهایت درآمدزایی کمک کند. در این مطلب به بررسی سئوی کلیپ‌ها در یوتیوب، اهمیت آن و تفاوت‌های آن با سئوی گوگل می‌پردازیم. کلمات یا عباراتی که کاربران در یوتیوب جستجو می‌کنند، کلمات کلیدی نامیده می‌شوند.

بنابراین نقش سئو ویدیو یوتیوب را در شناخت کلمات کلیدی جدی بگیرید. تصاویر شاخص باعث می‌شوند کاربر تصمیم بگیرد ویدیوی شما را تماشا کند یا نه؛ چون این تصاویر اولین چیزی هستند که در نتایج جستجو توجه کاربران را به خود جلب می‌کنند. حتی می‌توان گفت تصاویر شاخص می‌توانند باعث شوند که مدت زمان تماشای ویدیو بیشتر یا کمتر شود و این موضوع تاثیر زیادی روی رتبه‌بندی یوتیوب می‌گذارد. تبلیغات نمایش در سمت راست صفحه ویدئوهای یوتیوب و بالای لیست پیشنهادات ویدئو نمایش داده می‌شوند. این تبلیغات شامل یک تصویر کوچک، عنوان و توضیح کوتاه هستند و می‌توانند به جذب ترافیک بیشتر به ویدئوهای یوتیوب کمک کنند. تبلیغات نمایش به ویژه برای جذب کاربرانی که در حال مرور ویدئوها هستند، موثر هستند.

یوتیوب هم این سیگنال را می‌بیند و اعتبار بیشتری برای ویدیوی شما قائل می‌شود. اول اینکه ویدیوی شما باید مفید و سرگرم‌کننده باشد تا به خودی خود کاربر را جذب کند که تا آخر ببیند. یا می‌توانید کاری کنید تا مدت بیشتری برای ویدیو وقت بگذارد؛ مثلا می‌توانید به او وعده دهید که در پایان ویدیو سورپرایز یا هدیه‌ای برای او در نظر دارید. این الگوریتم همچنین فعالیت گذشته شخصی را که در حال جستجو است در نظر می گیرد تا نتایج جستجو برای آن کاربر شخصی‌تر شود. در این مقاله می‌خواهیم مهم‌ترین و کاربردی‌ترین اصول سئو در یوتیوب را به شما آموزش دهیم.

مهم ترین نکته برای بهبود جایگاه محتوای شما در موتور جست و جو، تقویت متن و توضیحات ویدیو است. این ابزار به شما کلمات کلیدی مرتبط با محتوای ویدئوهای یوتیوب را پیشنهاد می‌دهد و اطلاعات دقیقی درباره حجم جستجو، میزان رقابت و رتبه‌بندی آنها ارائه می‌دهد. SEMrush همچنین ابزارهای مختلفی برای تحلیل رقبا و بهبود استراتژی سئو دارد. سئو یوتیوب می‌تواند به افزایش تعاملات کاربران با ویدئوهای شما کمک کند. ویدئوهای بهینه‌شده معمولاً بیشتر لایک، کامنت و اشتراک‌گذاری می‌شوند که این تعاملات نقش مهمی در بهبود رتبه‌بندی ویدئوها دارند.

کلمات کلیدی را می توانید در نام فایل، عنوان ویدیو، توضیحات ویدئو، فصل‌ های ویدیو و اسکریپت ویدئو لحاظ کنید. توجه داشته باشید که کاربران در یوتیوب به دنبال تماشا ویدئو هستند، نه خواندن مقاله؛ بنابراین استفاده از تعداد زیادی از کلمات در دیسکریپشن نمی‌تواند گزینه خوبی برای بهبود سئو یوتیوب باشد. برای ویدیوهای آینده خود، اگر کلمات کلیدی مرتبط را قبل از شروع ساخت ویدیو انتخاب کنید، کارتان ساده‌تر خواهد بود. به این ترتیب، می‌توانید از ابزار جستجوی کلمات کلیدی (keyword research tool) استفاده کنید تا محبوب‌ترین عبارات جستجو را برای استفاده در ویدیو خود، پیدا کنید. این کار می‌تواند به شما در ایده‌پردازی برای محتوای کانال‌ یوتیوب هم کمک کند.

CTA به مخاطب اعلام می‌کند که دقیقاً از او چه می‌خواهید و برای یک تجربه کاربری بهتر، او را در چه مسیری هدایت می‌کنید. در قدم دوم باید این لیست را کوتاه کرده و مرتبط‌ترین گزینه‌ها را انتخاب کنید. در آخر نیز باید سختی و آسانی این کلمات را با استفاده از ابزارهای مختلف بررسی کرده و انتخاب نهایی را انجام دهید. بیشتر فاکتورها برای هر دو الگوریتم یکی است ولی فعالیت‌هایی نیز متفاوت هستند. پیشنهاد ما این است که برای کسب رتبه در نتایج جست و جو تلاش کنید چرا که کار راحت‌تری محسوب می‌شود.

اگر محتوای قدیمی دارید که جذابیت آن از بین رفته است، می توانید عنوان، توضیح، برچسب و حتی تصویر کوچک آن را به روز رسانی کنید. از این طریق می توانید به الگوریتم یوتیوب کمک کنید تا دوباره محتوای شما را پیدا کند. البته یوتیوب این فرصت را به شما می دهد که بتوانید قسمتی از ویدیو را برش داده و آن را ویرایش کنید. اگر کاربر به گونه‌ ای نشان دهد یا سیستم تشخیص دهد که محتوای ویدیو با عنوان مرتبط نیست، قطعاً ویدیوی شما نتایج خوبی را به دست نخواهد آورد. اگر کاربر منتظر چیزی باشد که شما ارائه نمی دهید، این ناامیدی را در تعامل دریافت خواهید کرد. در بخش کپشن می توانید لینک ‌هایی را برای محتواهای دیگر قرار دهید، تا کاربر آنها را نیز تماشا کند.

در این مقاله، نکات اثبات شده سئوی یوتیوب رو که در خیلی از کانال ها جواب داده و برای شما هم – صرف نظر از اندازه کانال‌تون – کارساز خواهد بود، مرور می‌کنیم. در نهایت، این الگوریتم می‌خواهد مرتبط‌ ترین و مفیدترین ویدیوهای یوتیوب را به بینندگان نشان دهد. این برای آنها و شما خوب است، زیرا وقتی چیزی را که تماشا می‌کنید دوست دارید، احتمال بیشتری وجود دارد که در پلت فرم باقی بمانید. تیوبرز اولین آکادمی تخصصی یوتیوب، مجموعه جوانی است که با هدف درآمد مناسب و گسترش دانش یوتیوب مارکتینگ در سطح جامعه، به علاقه‌‌مندان، خدمات و دوره‌های آموزشی هوشمندانه ارائه می‌دهد. اگر می‌خواستید یک کافه باز کنید، می‌توانستید بدون منو کار کنید؟ همین اصل برای کانال یوتیوب شما صدق می‌کند. برنامه‌ریزی محتوا مانند منوی خوشمزه‌ای است که مطلوب ذائقه کاربران است و عطش آنان را برای دانستن و سرگرمی برطرف می‌کند.

برای شناخت پلتفرم یوتیوب و محک‌زدن توانایی‌هایتان برای یوتیوبری از بوت‌کمپ ۲۱ روزه کمک بگیرید. دکتر احسان رضایی مدرس دوره تنها دارنده سه لوح نقره‌ای و یک لوح طلایی یوتیوب از ایران است. وی سه سال سابقه کار در کمپانی یوتیوب را در کارنامه درخشان خود دارد. ابزارهای ایرانی رایگان برای شروع کسب‌وکار اینترنتیدر سال‌های اخیر، راه‌اندازی کسب‌وکار اینترنتی در ایران به‌دلیل رشد استفاده از... همان اوایل که یوتیوب آمده بود، هر کانالی با هر موضوعی که می‌زدید، موفق می‌شدید؛ اما الان فرق دارد.

با استفاده از TubeBuddy می‌توانید استراتژی‌های بهتری برای سئوی یوتیوب پیاده‌سازی کنید و به رشد کانال خود کمک کنید. استفاده از شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغ ویدئوهای یوتیوب می‌تواند به افزایش ترافیک و جذب مخاطبان جدید کمک کند. با اشتراک‌گذاری ویدئوهای خود در پلتفرم‌هایی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و لینکدین می‌توانید به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنید و لینک‌های خارجی ایجاد کنید که به بهبود سئو کمک می‌کند. لینک‌سازی یکی از عوامل کلیدی در بهبود سئوی یوتیوب و افزایش دیده‌شدن ویدئوهای شماست. این فرآیند به شما کمک می‌کند تا اعتبار ویدئوهای خود را بالا ببرید و رتبه‌بندی آنها را در نتایج جستجو بهبود بخشید.

کاربران با پرداخت اشتراک ماهانه به عضویت یک کانال می‌شوند تا مزایای ویژه مثل محتواهای اختصاصی و شخصی‌سازی‌شده دسترسی پیدا کنند. یوتیوب لایو قابلیتی است که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می‌دهد به‌صورت زنده با مخاطبان از طریق ویدیو تعامل کنند. موسیقی‌ای که در پس زمینه ویدیوها قرار داده می‌شود و به جذابیت ویدیو کمک می‌کند. گزینه‌ای که با فعال کردن آن، کاربران اعلان ویدیوهای جدید کانال را به‌صورت فوری دریافت می‌کنند. اگر یک بیننده ۶ دقیقه از یک ویدیوی ۱۰ دقیقه‌ای را تماشا کند، مدت زمان تماشا برای این ویدیو ۶ دقیقه است. این کانال که توسط لوک دوراند اداره می‌شود، ویدیوهای هفتگی درباره همه جنبه‌های سئو به اشتراک می‌گذارد.

افزایش نرخ کلیک تبلیغات با استفاده از یک استراتژی بهبود CTR برای موفقیت در این زمینه کافی نیست! تنها کافی است که با شناخت دقیق مخاطبان هدف و بررسی نیازهای ایشان، بهترین محتوای تبلیغاتی شخصی‌‍سازی شده را به هر گروه، فرد یا جامعه از مشتریان احتمالی، نمایش دهید. ویدئوهای بهینه‌شده و باکیفیت معمولاً اعتبار و اعتماد بیشتری در بین مخاطبان دارند. مخاطبان به ویدئوهایی که در نتایج جستجو به رتبه‌های بالاتری دست یافته‌اند، اعتماد بیشتری دارند و این امر می‌تواند به افزایش تعداد دنبال‌کنندگان و تعاملات مثبت منجر شود. فروم‌ها و جوامع آنلاین مانند Reddit و Quora مکانی مناسب برای به اشتراک‌گذاری ویدئوهای شما و جذب مخاطبان جدید هستند.

بنیانگذار کپی‌بلاگر، برایان کلارک، خالق اصطلاح «محتوای شاخص» (cornerstone content) در بازاریابی محتوایی و بلاگ‌نویسی است. این بلاگ سئو را زاویه نویسندگی بررسی می‌کند و شامل برخی از بهترین پیشنهادها برای سئو محتوا است. این سایت، بهترین سایت خبری است که می‌توانید به فهرست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنید. خواندن هر سه سایت ارزشمند است و می‌توانید با توجه به سلیقه شخصی خود یکی را انتخاب کنید یا حتی سایت دیگری پیدا کنید. سرچ انجین لند، سایت مرجعی برای آموزش سئو است پس راهنمای سئو آن یکی از مهم‌ترین و مفیدترین راهنماهای سرچ موجود است. کال تو اکشن، CTA یا فراخوان به عمل، نوعی دعوت از مخاطبان برای طی یک فرآیند خاص است که در نهایت منجر به سود کسب‌وکار خواهد شد.

سعی کنید کلیدواژه‌ای را در عنوان مدنظر قرار دهید که تا حد امکان نزدیک‌ترین عبارت به جستجوی کاربر باشد. مطمئن شوید کلمه کلیدی دقیق را در همان ابتدای عنوان درج کرده باشید که به موفقیت بیشتری در رتبه بندی‌ها دست یابید. نکته دیگر در مورد عنوان این است که تا حد ممکن آن را کوتاه نگه دارید و تقریبا به 50 الی 60 کاراکتر محدود کنید تا از قطع شدن آن در صفحات نتایج جلوگیری کنید. موقعی که تصمیم می‌گیرید در فضای یوتیوب فعالیت کنید، بهتر است سعی کنید روی ایجاد بهترین محتوای ممکن تمرکز کنید. با این کار می‌توانید روی افزایش آگاهی از برند و افزایش فالوئر از طریق یوتیوب حساب کنید.

این باعث می‌شود که الگوریتم‌های جستجوی یوتیوب وب سایت شما را بیشتر توصیه کنند و به رتبه بهتری در صفحه نتایج جستجو دست پیدا کنید. لینک‌ها به عنوان یکی از عوامل مهم سئو در یوتیوب شناخته می‌شوند و می‌توانند تأثیر قابل توجهی در رتبه‌بندی ویدیوها در نتایج جستجوی یوتیوب داشته باشند. همچنین، باید به عوامل دیگری مانند نیاز کاربران، رقابت در صنعت مربوطه و الگوریتم‌های جستجوی یوتیوب توجه کنید. برخی مواقع ویدیوهای طولانی‌تر می‌توانند به دلیل ارائه محتوای جامع، پیشرفت سئو را تسهیل کنند. اما در مواقع دیگر، ویدیوهای کوتاه و مفید نیز می‌توانند جذب تماشاگران و بهبود سئو را به همراه داشته باشند. بنابراین، سعی کنید محتوای جذابی ارائه دهید تا کاربران به تماشای کامل ویدیوهایتان ترغیب شوند.

برای بهبود رتبه‌بندی ویدیوها در یوتیوب، در قدم اول باید الگوریتم یوتیوب و فاکتورهای رتبه‌بندی آن را بشناسیم. یوتیوب بخشی از گوگل است و مثل هر موتور جستجوی دیگری قصد دارد محتوایی ارائه کند که به بهترین نحو به سوال کاربران جواب بدهد. استفاده از هشتگ‌های مرتبط و پرطرفدار در دیسکرپشن‌ها می‌تواند به بهبود رتبه‌بندی ویدئوها کمک کند و مخاطبان بیشتری را به سمت ویدئوهای شما جذب کند. کلمات کلیدی بلند معمولاً دقیق‌تر و مشخص‌تر از کلمات کلیدی کوتاه هستند و حجم جستجوی کمتری دارند. با استفاده از کلمات کلیدی بلند، می‌توانید مخاطبان دقیقی را هدف قرار دهید که به دنبال محتوای خاصی هستند.

برای تجربه شیرین یک موفقیت بدون حد و مرز همین امروز شما نیز عضو آکادمی دیجیتال مارکتینگ دهبان شوید. الگوریتم یوتیوب سیستمی است که رفتار کاربران را تحلیل می‌کند تا ویدیوهایی متناسب با علایق آن‌ها پیشنهاد دهد. یک صفحه اختصاصی در یوتیوب است که افراد می‌توانند ویدیوهای خود را در آن منتشر و مدیریت کنند. هر کانال به یک حساب گوگل وصل است و محلی برای نمایش تمام محتوای ویدیویی صاحب کانال است. اینکام اسکول یک کانال یوتیوب است که ریکی کسلر و تیمش آن را اداره می‌کنند. هدف آن‌ها آموزش سئو، همراه با بازاریابی اینترنتی، بلاگ‌نویسی و یوتیوب است.

استفاده از لینک‌های داخلی و خارجی می‌تواند به بهبود سئو ویدئوها کمک کند. لینک‌های مفید و مرتبط به ویدئوهای خود اضافه کنید و از سایت‌ها و صفحات معتبر بک‌لینک بگیرید. اولین مرحله این است که بتوانید عباراتی که کاربر در رابطه با ویدئو شما سرچ می‌کند را حدس بزنید. در حالی که کلمات کلیدی که در HubSpot پیدا می‌کنی محبوبیتشون رو در جستجوی استاندارد گوگل نشون میدن، خیلی از این موضوعات در صفحات نتایج موتور جستجوی گوگل هم ویدیو تولید می‌کنن. فقط شروع کن به تایپ کردن یک عبارت کلمه کلیدی (یا یک کلمه کلیدی اصلی) و ببین چه کلمات کلیدی و عبارات دیگه‌ای میان.

با دنبال کردن مراحلی که در ادامه به آن می پردازیم، شانس دیده شدن ویدئوهای یوتیوب خود را افزایش دهید و مخاطبان بیشتری جذب کنید. Google Trends ابزاری قدرتمند برای تحلیل ترندها و یافتن کلمات کلیدی پرطرفدار است. با استفاده از Google Trends می‌توانید کلمات کلیدی مرتبط با محتوای ویدئوهای یوتیوب خود را پیدا کرده و از آنها برای بهبود رتبه‌بندی ویدئوها استفاده کنید. این ابزار به شما نشان می‌دهد که کدام کلمات کلیدی در چه مناطقی و در چه بازه‌های زمانی بیشترین جستجو را داشته‌اند. TubeBuddy یک افزونه مرورگر است که به شما کمک می‌کند تا سئوی ویدئوهای یوتیوب خود را بهبود دهید. این ابزار امکاناتی مانند تحلیل کلمات کلیدی، پیشنهاد تگ‌ها، زمان‌بندی انتشار ویدئوها و تحلیل رقبا را ارائه می‌دهد.

یوتیوب فعلا بزرگ‌ترین پلتفرم ویدیویی دنیاست و چند میلیارد مخاطب دارد؛ حتی در ایران خودمان هم خیلی‌ها از یوتیوب به درآمد رسیده‌اند. زمانی که با نظر دهندگان وارد تعامل می شوید، می توانید چیزهای زیادی که در مورد مخاطب با ارزش خود نمی دانید را یاد بگیرید. می توانید ویدیوی سایر سازندگان را مشاهده و نکاتی که باعث شده است که یک ویدیو بسیار خوب باشد را یاد بگیرید. می توانید در مورد اینکه ویدیوی خوب چیست، چه کاربردی دارد و چرا کاربر آن را دوست دارد، تحقیقاتی انجام دهید. توجه داشته باشید که دسته‌بندی ویدئوها ممکن است کار ساده‌ای به نظر برسد؛ اما در واقع نیاز به یک دید کلی دارد تا از هم گروه شدن محتوا‌هایی که به یکدیگر مربوط نمی‌شوند جلوگیری شود. ویدیوی اخیر شما درباره [موضوع] برای من واقعا جالب بود؛ چون [تعارف، علاقه‌مندی و مواردی مثل این].

ویدئوهای یوتیوب همچنین می توانند در موتورهای جستجو مانند گوگل رتبه بندی شوند. مرحله دوم سئو یوتیوب چیست؟ آن روزها به پایان رسید که در دالان خالی یوتیوب فریاد می‌زدید به این امید که کسی صدای شما را بشنود. حوصله و بازه توجه کاربران در حال حاضر کمتر از همه تاریخ است و کاربران فقط ویدیوهایی را می‌بینند که با هدف آنان هماهنگ باشد. کاربران یوتیوب، ویدیوهای شما را با سرچ کلمات کلیدی و عبارات مشابه آن پیدا می‌کنند. بنابراین هرچقدر که بتوانید در نوشتن کپشن، تایتل و توضیحات ویدئو از کلمات کلیدی دقیق‌تری استفاده کنید، بازدید ویدیوها بیشتر خواهد شد.

یوتیوب نیز به عنوان پلتفرم پرطرفدار، بستری مناسب برای بازاریابی به شمار می آید. اما برای بازاریابی موفق در یوتیوب رعایت موارد سئو در اولویت قرار دارد. فرایندی که برای بهینه ‌سازی ویدئوها و کانال ‌های یوتیوب با هدف کسب رتبه بالاتر در نتایج جستجوی یوتیوب انجام می شود را، سئو یوتیوب می ‌نامند. این فرایند می تواند شامل استراتژی ‌های مختلف از جمله تحقیق کلمه کلیدی و سایر موارد باشد. سئو به معنای بهینه ‌سازی موتور جستجو است و صفحات وب که در موتور جستجو همچون گوگل رتبه ‌بندی می شوند، باید بهبود پیدا کنند.

از این طریق هر دو می توانند نسبت به موضوع محتوا درک بهتری داشته باشند. استفاده از کلمات کلیدی در عنوان بسیار مهم هستند، اما نسبت به مدت زمان تماشا و سایر عوامل، برای تعامل اثر کمتری خواهد داشت. عنوان سئو یوتیوب به پروسه‌ای اختصاص داده می‌شود که در آن کاربران با بهبود ویدئو و کانال خود سعی می‌کنند در نتایج سرچ این شبکه بیشتر دیده شوند. یکی از بهترین راه‌ها برای افزایش دسترسی به ویدیوهای یوتیوب، به اشتراک گذاشتن آن‌ها در شبکه های اجتماعی دیگر است. شبکه‌هایی مانند اینستاگرام، ایکس و لینکدین می‌توانند واسطه‌ای برای نمایش بیشتر ویدیوهای شما باشند.

در اینجا چک لیست سئو یوتیوب به صورت مرحله‌ای برای شما آورده شده است. در واقع شما پس از آپلود ویدیو در یوتیوب با صفحه‌ زیر روبرو می‌شوید که میتوانید اطلاعاتی که در بالا توضیحاتش را دادیم را در این قسمت وارد کنید. و یا مقاله‌ی ۸ نکته برای ساخت تامنیل یا کاور ویدیو یوتیوب را مطالعه کنید. حمایت مالی یک برند از کانال یا ویدیوها گفته می‌شود که در ازای آن، محصولات یا خدمات برند را تبلیغ کنید. هزینه‌ای که تبلیغ‌دهنده به یوتیوب برای هر هزار نمایش تبلیغش پرداخت می‌کند.

در حالت کلی از طریق تجزیه و تحلیل ویدئوهای پربازدید می‌توانید نتایج مد نظر خود را استخراج کنید. رتبه بندی یوتیوب یکی از ارکان اصلی بازاریابی درونگرا است؛ چیزی که یک دهه پیش کاملا جدید بود. در آن زمان، محتوای بهینه شده فقط به نوشته‌ها محدود بود اما امروز به ویدیو نیز رسیده است. آموزش سئو ویدیو یوتیوب به شما کمک می‌کند که خود را جای مخاطب‌تان بگذارید و متوجه شوید او محتوای شما را با چه کلماتی جستجو می‌کند. سپس شما همان کلمات را در عنوان، توضیحات و تگ‌های ویدیوهای‌تان قرار می‌دهید تا الگوریتم یوتیوب، شما را شناسایی کرده و به مخاطب هدف پیشنهاد دهد.

Canva ابزارهایی برای طراحی تصاویر جذاب و حرفه‌ای ارائه می‌دهد که می‌تواند تاثیر بسزایی در موفقیت ویدئوهای شما داشته باشد. در دنیای پررقابت یوتیوب، جذب مخاطبان جدید و افزایش تعداد بازدیدها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. یکی از عواملی که می‌تواند به بهبود سئوی یوتیوب کمک کند، ساجست یوتیوب است. در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم که آیا ساجست یوتیوب می‌تواند بر سئوی یوتیوب تاثیر بگذارد و چگونه می‌توان از این ابزار بهره‌برداری کرد. یکی از اصلی‌ترین مزایای سئو یوتیوب، بهبود رتبه‌بندی ویدئوها در نتایج جستجو است. با بهینه‌سازی عنوان، توضیحات، تگ‌ها و سایر عوامل مرتبط با سئو، می‌توانید ویدئوهای خود را به رتبه‌های بالاتری در نتایج جستجو برسانید.

Canva حتی قالب‌های آماده‌ای دارد که می‌توانید با کمترین تلاش، تصاویر کوچک ویدیویی بسیار خوب ایجاد کنید. از برخی جهات، می‌توانید قسمت SERP یوتیوب را مانند یک فروشگاه دیجیتال تصور کنید؛ شما محتوای خود را می فروشید و جستجو کنندگان وقت خود را صرف می‌کنند. در هر SERP، شما باید به عنوان بهترین، حرفه‌ای‌ترین و کامل‌ترین محتوا در مورد موضوعی که جستجو کرده‌اند، به شکل متمایزی ظاهر شوید. بعد از اینکه کلمات کلیدی خود در عنوان و توضیحات قرار دادید، کار دیگری که باید انجام دهید این است که آن‌ها را در بخش «برچسب‌ها» یا «Tags» قرار دهید. با این حال، حجم، فاکتور بسیار مهمی است؛ چرا که معیار بسیار خوبی از میزان محبوبیت و گستردگی جستجوی موضوع شماست و می‌تواند به شما کمک کند که با چه اولویتی درباره چه چیزی ویدیو بسازید.

با سئو یوتیوب و ویدئوهای آن، می‌توانید به کسب درآمد بیشتر از یوتیوب و بیشتر دیده شدن ویدئوهای خود امیدوار باشید. هر چقدر که بتوانید بازدید بیشتری داشته باشید؛ تعداد و زمان دیده شدن تبلیغات در کانال شما بیشتر می‌شود و درآمدتان افزایش پیدا می‌کند. در یوتیوب (برخلاف سایت و اینستاگرام)، تنها امکان آپلود فایل‌های ویدئویی وجود دارد. بنابراین اگر قرار است افزایش بازدیدی در کانال یوتیوب شما رخ بدهد، باید از سئو ویدیو های یوتیوب شروع کنید. سئو یوتیوب هم مجموعه‌ای از راهکارها و روش‌هایی است که برای بهبود و بهینه سازی نرخ تبدیل کانال یوتیوب استفاده می‌شود. آموزش سئو یوتیوب می‌تواند به شما کمک کند تا بیشترین تعداد بازدید، لایک، اشتراک و نظر را جذب کنید و به تبع آن، ترافیک بیشتری به کانال یا ویدیوهایتان داشته باشید.


https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/